Home

Autonostalgia 2013 Fotorelacja

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z Autonostalgi 2013.Zdjęcia Maciek Fuliński{morfeo 25}

czytaj więcej...

Autonostalgia 2012

1-3 Czerwca w centrum Targowo-Kongresowym MT Polska odbyła się druga edycji targów zabytkowej motoryzacji Autonostalgia 2012. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

czytaj więcej...

Fotorelacja: XXI Ogólnopolski Zlot FSOAK Toruń 2011

Za nami kolejny udany zlot! Tym razem miejscem na nasze spotkanie był Camping Tramp w Toruniu. Organizatorem zlotu był Czeczun i trzeba mu pogratulować bardzo dobrej organizacji. Pogoda w większości

czytaj więcej...

Fotorelacja: XXI Ogólnopolski Zlot FSOAK Toruń 2011

Za nami kolejny udany zlot! Tym razem miejscem na nasze spotkanie był Camping Tramp w Toruniu. Organizatorem zlotu był Czeczun i trzeba mu pogratulować bardzo dobrej organizacji. Pogoda w większości

czytaj więcej...

Fotorelacja: IX Rocznicowy Zlot FSOAK Tleń 2011

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć ze zlotu rocznicowego, który odbył się w Tleniu

czytaj więcej...
http://www.fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/7313571.jpg http://www.fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/487558233550P5206291.JPG http://www.fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/657332P6016394.JPG http://www.fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/631852P8144833.JPG http://www.fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/610169P8144837.JPG http://www.fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/524516PB065323.JPG http://www.fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/729701Zlot_Tlen_2011__83_.jpg
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
RESET Przepustnicy (Silniczka krokowego) w Polonezie z silnikiem Rovera K16
Wpisany przez Multec   
piątek, 02 grudnia 2011
RESET Przepustnicy (Silniczka krokowego) w Polonezie z silnikiem Rovera K16 (układ wtryskowy MEMS 1.6 - komputery MKC 101610 oraz 103610)
W przypadku falowania obrotów, pierwsze od czego powinniśmy zacząć to reset przepustnicy. Oczywiście przyczyn może być wiele i reset może nie pomóc, ale warto spróbować.

Zaczynamy od przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon (nie uruchamiamy silnika), a następnie ręcznie wykonujemy 5-krotny wychył przepustnicy obserwując trzpień silnika krokowego lub całą dźwignię przepustnicy.
Za pierwszym wychyleniem silnik krokowy powinien delikatnie się obrócić, a po kolejnych czterech wychyleniach powinien wykonać ruch do położenia minimalnego, maksymalnego, jeszcze raz minimalnego i powrócić do położenia środkowego.